torsdag 18. september 2014

Gamle klassikere for (veldig) spesielt interesserte

I og med at jeg nå har byttet bloggplattform kommer her et innlegg med en oversikt over og linker løps- og rennrapporter fra den gamle bloggen.

2014
SkiLøpet - Min hittil sterkeste tid på 10km, 41.27.
Storsylen opp - Her døde jeg litt. Det var altfor bratt og jeg tryna tre ganger.
St. Olavsloppet:
Dag 1
Dag 2
Dag 3
Dag 4
Sentrumsløpet - Skuffet maks med å løpe på NØYAKTIG samme tid som i 2013. Hva er oddsen, liksom?
Årefjellsloppet - En av mine personlige favoritter sånn bloggpostmessig.
Vasaloppet - Sugeføre. Ett spor. Enough said.
Furusjøen Rundt - Vind. Mye vind. Jeg hater vind.
Holmenkollmarsjen - Gurimalla, jeg koste meg her.
Pustertaler Ski Marathon - Sesondebut etter fire ukers sykdom. Sprakk maks.

2013
St. Olavsloppet
Birkebeinerløpet - Halvmaratondebut
Fornebuløpet - Altfor varmt.
Sentrumsløpet - Persen satt her ble stående altfor lenge og var nære ved å bli en forbannelse.
Halvbirken - Tre tryn.
Vasaloppet - Vasaloppdebut bakerst i led 9. Kø, kø, kø. Men gøy.
Jo Gjenderennet - Gikk på preppen fra rennet helga før. Pluss et par lag til med smøring.
Norefjellrennet - Et av mine mindre stolte øyeblikk.

2012
Singapore Marathon - Her døde jeg ganske mye mer enn på Storsylen Opp.
Fornebuløpet - LOL.
Sentrumsløpet - Rundlurt av GPS'en.
Skarverennet - Mitt livs andre renn. Første skirenn siden klubbmesterskapet da jeg var 14.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar