lørdag 4. oktober 2014

Trening uke 40

Mandag sendte jeg masteroppgaven til trykk. Dermed så livet mitt plutselig sånn ut:

Null studielånutbetalinger igjen
Null jobb
Null master å skrive

Så jeg bare: shit mæn, nå skal jeg bli digg ass hoe og trene meg like pen som alle damene Petter Northug følger på instagram.

Men kroppen min bare: you betcha nørd. Dream on fuckface,

Med andre ord har treninga mi denne uka sett sånn ut (mot min vilje):

Mandag: 
Tirsdag: 
Onsdag: 
Torsdag: 
Fredag: 
Lørdag:
Søndag: Sånn som kroppen kjennes i dag, blir det neppe noe trening på søndag heller.

Nå har jeg vært syk lenge nok. Tålmodig lenge nok òg, faktisk. Dette er det snille, tålmodige ansiktet mitt:


Fortsetter kroppen å lage kvalm nå, tar tålmodighetsansiktet slutt og blir noe mer sånn som dette:

Tror jeg skal begynne med skyggeteater.

Gidder ikke mer. Gidderikkegidderikkegidderikke.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar