torsdag 6. juli 2017

Lever

Åkei, jeg har ikke blogga på en stund, men jeg har løpt løp. Jeg har ikke giddet å skriver løpsreferat (skjerpings!), og kommer heller ikke til å gjøre det, så her kommer en kort oppsummering av løpene jeg har løpt så langt i år.

BDO-mila, Lillestrøm, 10km: 43.01 (jeeeez), 7.plass totalt
Follotrimmen, Ås, 4,8km: 20.46 2.plass totalt
Rye-løpet, Bygdøy, 5km: 20.21, 9.plass totalt
Fornebuløpet, 10km: 41.35, 17.plass totalt
Blomstermila, Drøbak, 10km: 42.41, 1.plass

Blomstermila kommer det faktisk et innlegg om, men de andre er så lenge siden, så det gidder jeg ikke.

Neste på planen nå er Rallarvegsløpet, og da lover jeg at det kommer referat og daglig oppdatering på Instagram 

Hardangervidda på langs-makker Potto meldte seg som støttekontakt til Rallarvegsløpet. Vi har begynt treninga.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar