onsdag 27. mai 2015

Tilbake fra de døde

Greit, så har jeg vært dårlig til å blogge i det siste. Ikke bare dårlig. Skikkelig dårlig, faktisk.

Det er to grunner til at jeg har satt ny rekord i blogglatskap:
1. Jeg er lat (ikke noe nytt)
2. Jeg har kjøpt meg leilighet og flyttet inn i den (nytt)

Flytting tar tid og krefter, og er det noe som må vike når det blir lite tid og krefter så er det blogginig. Jeg setter faktisk ganske mye foran blogging. Øl, for eksempel. Lompe med brunost. Trening. Sove. Venner. Jobb. Røklaks. En varm dusj. Potetgull. Desmond Tutu. Ligge på sofaen. Farris. Sjokolade. Arctic Monkeys. Klippe tånegler. Gulrotkakeglasur. Nytt sengetøy. Støvsuge. Nei, ok. Ikke støvsuge. Men ganske mye setter jeg foran blogging.

Allikevel er ikke blogging helt nederst blant ting jeg liker/ikke liker. Ting jeg synes er verre enn å blogge: Vaske. Vegemite. Sprit (all slags). Søt lakris. Være bakfull. Edge-nett. Cider. Fiskeboller/fiskekaker/fiskepudding. Kø. Klikksaker av typen «Du vil ikke tro hva som skjedde når…» Skifte sengetøy. Støvsuge.


Og sikkert også en del andre ting.

2 kommentarer:

  1. Gledelig å se at kaffe ikke føres opp som verre enn blogging. Fremgang?

    SvarSlett
    Svar
    1. Filler'n, kaffe glemte jeg! Null framgang på kaffe, med andre ord ;-)

      Slett