søndag 23. juli 2017

Rallarvegsløpet 2017: DNS

Altså, det blogginnlegget her hadde jeg faktisk gledet meg til å skrive. Men da strømkabelen falt ned på toget i skogen et sted mellom Vikersund og Hønefoss ble det plutselig vanskelig å komme seg til Finse.

Fra vi ble evakuert av toget til det kom en taxi og fraktet oss til Hønefoss hadde vi ventet i rundt tre timer og klokka var blitt 21.00. Eneste mulighet for å komme seg til Finse var å ta nattoget som skulle gå fra Hønefoss klokka 01.00 og være framme på Finse klokka 04.04 - gitt at det var plass på toget og at kabelen var oppe igjen slik at toget kunne gå.

Å vente i ytterligere fire timer i Hønefoss på et tog som kanskje hadde plass til oss, for deretter ikke å sove en hel natt (jeg klarer ikke sove med mindre jeg ligger flatt), var det siste jeg kunne tenke meg der og da. Fryktelig synd, for jeg hadde gledet meg ordentlig til Rallarvegsløpet, og jeg har fått trent godt de siste ukene.

Treninga har jeg heldigvis fortsatt i kroppen, og det er ingen tvil om hva jeg skal neste sommer.

Nå blir det en uke med chillings i Hellas. Ikke feil det heller.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar