onsdag 17. september 2014

Ny blogg

Da har det altså skjedd. Jeg har tenkt på det ufattelig lenge, men jeg bare så lat (les: har et sykt spennende liv å leve så jeg ikke gidder å leke med pc'en min) at det måtte en masteroppgave til for at jeg skulle få ræva i gir og skifte bloggplattform.

Det er flere grunner til at jeg nå har skiftet blogg.

1. Det gamle bloggnavnet var noe utgått på dato. Siden utgangen av 2012 har jeg tenkt jeg burde byttet navn, men jeg måtte altså til 2014 for at det skulle skje.

2. Blogg.no ble rett og slett litt for rosa. (Mange av) bloggerne er rosa. Venneforespørslene er rosa. Kommentarene er rosa. Logoen er rosa.

3. Jeg hadde litt problemer og null konsentrasjon til å ordne med layouten på den gamle bloggen (som jeg forøvrig synes er skikkelig døll).

Så da er jeg altså her.

Formålet med denne bloggen er akkurat det samme som den gamle. Selv om NM-forsøket i 2012 ble avlyst på grunn av alvorlig blodmangel og utseende som en kritthvit vampyr, lefler jeg fortsatt med tanken om NM. Denne gangen 30km individuellstart i mars 2015. Men det har jeg ikke sagt høyt ennå.

Enn så lenge vil den gamle bloggen være som den er inntil jeg finner ut hvordan jeg kan overføre gamle innlegg til denne bloggen eller ta en backup av innleggene jeg har der. Hvis noen har tips er det bare å skrike ut. 

Når det er gjort, har jeg planer om å slette min gamle blogg fra det rosa sminkeimperiet.

Dersom noen er interessert i å lese gamle innlegg, kan de finnes på www.kajanm2012.blogg.no inntil videre.


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar